maniiz

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Amanda - 1 februari 2015 22:01

Oj herre gud! Det var mer än två månader sedan jag la ut ett inlägg. Det e het sjukt jag har som ni kanske märkt haft en paus i bloggandet. Jag tycker det år jätte kul och så men asså Gud vad jag har varit lat. Jag kan faktiskt inte skylla på läxor för det e inte det som tar tid det e stallet och alla träningar och tävlingar och ja allt. Inte en ledig sekund bara sådär kl 10 på kvällen och det e då som man e för lat för att bara ens ta fram datorn. Ledsen för det men jag vet inte vad jag ska göra jag har bara inte hunnit en nu e jag mer motiverad att göra detta och faktiskt hålla i det och inte bah göra sånna där små inlägg utan lite mer kanske riktiga inlägg.

Jag har faktiskt en sak till att prata om... Jag e en helt annan person nu. Jag har mer åsikter mer känslor och ja lite mer an allt. Jag har alltid varit den tjej som gärna backar på det som hon e svag för men nu tar jag tag i det och faktiskt visar att jag kan. Jag har en ny "stil", alltså jag har typ mer riktiga kläder och smycken och så. Innan var det liksom lite att jag tog på mig det jag hittade. Jag e en helt annan personlighet.,jag själv tror att jag har blivit roligare att va med och att jag har blivit mer tuff. Jag går inte längre bara på andras viljor hela tiden utan ibland tar jag egna tag. Det känns sköt att ha blivit ett nytt jag. Jag känner mig mer mogen om man ska förklara det så. Jag har ett roligare liv.

Sedan alla mina underbara kompisar som gör ens dagar... Säger bara: GULD VÄRDA! Asså jag har så många bra kompisar. Jag har liksom en kompis som inte slår någon annan. JENNIFER och sedan punkt för fan vilken bra person hon e ändå. Hon får en alltid att skratta och e alltid en hjälpande hand. Det finns ingen som e så bra på att göra en ledsen person glad som hon e. Asså nej det e sjuk ändå att jag har så många fina vänner<3

Hoppas ni gillar den "nya" bloggen<3
Vi ses imorgon igen, hejdå<3<3

Kommer fler bilder imon men måste överföra dom t datorn först:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards